קידום אורגני בגוגל – כל מה שצריך לדעת

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת כשמדובר אופטימיזציה האתר שלך עבור גוגל. אלה כוללים תגית H1, תג כותרת, סימון סכימה וטקסט עוגן. תוכל לשמור על קשר עם השינויים האחרונים ולהישאר לפני המשחק. גורמים אלה מוסברים בקישורים שלהלן. מאמר זה יעזור לך אם אתה רק מתחיל בSEO. אתה תהיה מופתע כמה מידע יש ללמוד!

טקסט עוגן

טקסט אנקור הוא טכניקה שיכולה לשפר את ה ־ SEO של גוגל. במונחים פשוטים, טקסט עוגן (באנגלית: Anchor Text) הוא הטקסט המקליק המופיע באתר האינטרנט שלך בהיפר ־ קישור או בכפתור. ניתן לחשוב על זה כעל התווית של קישור-על – מה שנמצא משני צידי הקישור. דוגמה לטקסט עוגן יהיה ”SEO בעמוד”.

טקסט אנקור הוא חלק חיוני של SERPs. בנוסף לשימוש במילות מפתח וביטויים רלוונטיים, יש להשתמש בהם ביחס מתאים. היחס האידיאלי תלוי בתחרות של האתר שלך, נישה עסקית, ומחקרים במקרה. הנה כמה עצות שיעזרו לכם לעשות את השימוש הטוב ביותר בטקסט עוגן עבור גוגל SEO:

כדי להפוך את הטקסט לעוגן עבור תהליך יעיל של קידום אתרים בגוגל, זה צריך להיות רלוונטי לתוכן באתר שלך. מנוע החיפוש יכול לזהות את נושא הדף ולהבין במה מדובר. יש לכלול את נוסח העוגן בסעיף הקשור לנושא העמוד. אתם יכולים גם להשתמש במידע דמוגרפי כדי להבין את הקהל שלכם ולבחור את מילות המפתח הנכונות. מידע זה ניתן לגשת על ידי ביצוע מחקר שוק. להלן טיפים כיצד לבחור את טקסט העוגן הטוב ביותר עבור Google SEO.

השתמש בשם המותג כעוגן

תגית כותרת

מילת המפתח שלך צריכה להיות ממוקדת קרוב ככל האפשר לתחילת הכותרת שלך. בעוד גוגל מעדיפה מיקום טבעי, עליך גם להפיץ את מילות המפתח בדף התוכן שלך. חיוני לזכור שגוגל מענישה אתרים הממלאים את כותריהם במילות מפתח, אז השתמשו קודם במילת המפתח הרלוונטית ביותר. הבא, להוסיף מילות המפתח המשניות שלך ומיתוג. בדרך זו, תוכל להפחית את הסיכון של התואר שלך מקבל מנותק בסרפ.

בעיניה של גוגל, תג הכותרת מעביר למנועי חיפוש מה זה עמוד. זה מודיע למשתמשים איזה מידע הם יכולים לצפות מעמוד ברגע שהם לוחצים עליו. זה גם משחק תפקיד גדול בשיתוף חברתי וחוויית משתמש, אז חשוב לעשות את זה נכון. חשוב גם לציין שגוגל עשויה לשנות מדי פעם תגי כותרת. הסיכוי של האתר שלך להיות מדורג גבוה יותר על גוגל יגדל אם אתה משתמש תג הכותרת היטב.

כותרת סאו טובה צריכה להיות איזון בין מה שמנועי חיפוש וקוראים מחפשים. זה הופך את הדף שלך ליותר מושך לקוראים ומשפר את דירוג מילות המפתח שלך. כותרת מותאמת כראוי תגדיל את הסיכויים שלך לקבל לחיצה דרך ממחפשים – שהוא הצעד הראשון במסע הלקוח. תגית הכותרת נראית בראש המשתמש.

תגית H1

תג ”H1” בקוד מקור HTML מציין את הטקסט בתוך הסוגריים. הוא מיידע דפדפנים ומנועי חיפוש שהתוכן בחלק זה הוא החשוב ביותר. כולל תג H1 הוא חלק חשוב של Google SEO. הנה כמה עצות לשימוש בתג H1. להלן הטבות וחסרונות בשימוש בתווית זו. ‏ השתמש בו בחוכמה!

ראשית, תג H1 מתאר את הכותרת של דף האינטרנט שלך ומוצג בקטעי חיפוש. זהו גורם מרכזי ברלוונטיות מקומית לחיפוש שאילתות ושיעורי לחיצה-דרך מועדפים. כוון להשתמש בתג H1 כהזדמנות להציג את התוכן שלך. ודא מילות המפתח העיקריות שלך כלולות ברצף. זה יאפשר למנועי חיפוש לקבוע אם התוכן רלוונטי לשאילתה של קהל היעד.

שנית, הימנע מדבקת פוגו, חוויית משתמש גרועה. התוכן שלך צריך להתמקד במה שהמשתמש מחפש למצוא. ודא תג H1 קצר, תיאורי ומיושר עם המטרה של התוכן. בסופו של דבר, קצב קפיצות נמוך יותר ודירוגים גבוהים יותר אפשריים. עם תגי H1 נכונים, אתה יכול להגדיל את מאמצי SEO שלך. אבל תזכור שאתה עדיין צריך לשקול להשתמש בתג H1 בזהירות.

שלישית, אל תשכח לייעל את הכותרת שלך. תג הכותרת שלך לא צריך לעלות על 50-60 תווים. Google מציג את 50-60 התווים הראשונים של תגית הכותרת שלך בתוצאות חיפוש, כך לוודא שאתה מתאים את השניים עם כלי צפיפות מילת מפתח. התאמת תג הכותרת עם תג H1 לתוצאות הטובות ביותר. זה יגדיל את המהירות שבה הדף שלך מאינדקס וישפר את הדירוג שלך.

סכמות לעמודי האתר שלך

סריקת סכימה היא חובה אם אתה רוצה שהאתר שלך יימצא בגוגל. מנועי חיפוש משתמשים בתרשים כדי לפרש את המידע בדף בקלות רבה יותר. לדוגמה, אם יש לך מאמר על ”כיצד לכתוב eBook”, תוכל להשתמש בסימון סכימה כדי לספר לגוגל איזה ספר להציג. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי לספק קטעים עשירים לשאילתות חיפוש מסוימות. אם האתר שלך מכיל מידע חשוב הקשור לתעשייה שלך, מומלץ מאוד שתנצל את הטכניקה הזו.

מימוש סכימה נכונה הוא אחד הדברים החשובים ביותר. על מנת להוסיף סכימה לאתר האינטרנט שלך, השתמש בכלי כגון Structured Data Markup Helper. זה מאפשר לך להדביק כתובת או קוד HTML כדי להכניס סכימה לאתר שלך. הדגש את הפריטים שברצונך לכלול ואז לחץ על ”צור HTML”.

קונסולת החיפוש של גוגל היא כלי מעולה כדי להבטיח שהאתר שלך יקבל את התוצאות הנכונות. באפשרותך גם לעקוב אחר הביצועים לאורך זמן של תוצאות החיפוש המשופרות שלך. באפשרותך להשתמש במסנן Search Authority כדי לעקוב אחר אופן ביצוע הסימון שלך לאורך זמן. קטעים עשירים יראו לכם לעיתים קרובות יותר אם לאתר שלכם יש יותר נתונים מובנים.

SEO תלוי בנתונים מובנים כמו סכימה. זה עוזר למנועי חיפוש להבין טוב יותר את התוכן שלך, אשר בתורו מוביל לדירוגים גבוהים יותר ושיעורי לחיצה דרך. בנוסף לכך, סימון נתונים מובנים משפר את הופעתם של קטעים עשירים והופך את הדפים שלך ליותר בלתי מוגבלים ונגישים. זהו צעד חשוב בהגברת הראות של מנוע החיפוש ושיפור ההמרה. וברגע שיש לך את העניין, היתרונות הם אינסופיים.

SEMRUSH

SEMRUSH הוא כלי נהדר שאתה יכול להשתמש בו כדי לעזור לך עם ה-Google SEO שלך. זה יכול לשמש לחיפוש מילות מפתח המתחרים שלך משתמשים, ולאחר מכן לראות איפה הם מדורגים. SEMRUSH, בניגוד לכלי SEO אחרים, יציג את דירוג מילות המפתח של המתחרים שלך כך שתוכל להשוות אותם. כדי להשתמש בכלי SEO כגון SEMRUSH, תצטרך לשדרג את החשבון שלך לפרמיה. זה גם עולה כסף.

ה-SEMRH מספק מידע שמקורו בקונסולת החיפוש של גוגל ומאכלס אותו עם נתונים אחרים זמינים לציבור. לפיכך, רוב המידע שSEMRH מראה זהה למה שמוצג בקונסולת החיפוש של גוגל. זה לא פגם גדול כי SEMRUSH מגרד את הנתונים של גוגל. לכלים החופשיים האלה יש מגבלות. אם אתם מתכוונים להשתמש ב-SEMRUSH כדי לפקח על ה-SEO שלכם, אתם צריכים לחבר אותו ל-Google Analytics.

SEMRUSH מציע רשימה נרחבת של קישורים אחוריים לאתר האינטרנט שלך. אפשר להשתמש במידע הזה כדי לשפר את הסאו שלך. קישורים שבורים יכולים לפגוע בדירוג שלך. ודא שאתה בודק את הקישורים שכבר יש לך. זה ייתן לך יתרון תחרותי. אם יש לו מספר גבוה של קישורים שבורים, תרצה להשתמש בכלי שימצא אותם. הכלי גם יראה לך אילו שבורים.

SEMRUSH הוא כלי SEO פופולרי למגוון מטרות. זה יציג את הדירוג שלך ולזהות מילות מפתח רלוונטיות. זה יכול גם להציע אתרים אתה צריך לגשת על מנת לקבל קישורים אחוריים. הוא גם יכול לבצע ביקורת אתר ולהציע שיפורים טכניים שיכולים לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך. לסמרוש יש הרבה יותר להציע, אבל נתמקד בכמה מהתכונות הפופולריות ביותר של סמרוש.