בחירת חברת מחשוב לעסק שלך

לפני שאתם קונים מחשב חדש לעסקים, חשוב לדעת אילו משימות הן עבודה אינטנסיבית. בקש מבעלי עסקים אחרים ייעוץ על סוג התוכנה שאתה צריך. בשלב הבא, לקבוע תקציב. זה מועיל לדעת כמה החברה שלך יכולה לבזבז לפני שאתה מתחיל לקנות טכנולוגיה. התקציב הזה צריך לקום לפני שאתה מתחיל לקנות מחשב. מחשב לעסק שלך יכול לעזור בארגון.

יתרונות בבחירת חברת מחשוב איכותית

לבחירת חברת מחשוב איכותית לעסק שלך יש יתרונות רבים. לא רק שהם יבינו את העסק שלך, אלא גם יהיו להם הבנה מוצקה של נושאים משותפים שיכולים להתרחש. אם החברה שלך היא במגזר הציבורי, הספק שלך יכול להציע פתרונות שיכולים לעזור לך להרוויח יותר כסף. משתמשים בכוח עשויים לדרוש מחשבים מחוספסים וניידים, או אפילו מערכת בטוחה יותר.

לפני שאתה קונה חומרת מחשב חדשה, להעריך את הצרכים שלך. חשוב להשתמש בתוכנה כדי לקבוע את הצרכים שלך. עם זאת, עליך גם לשקול את עלות החומרה. עלויות החומרה משתנות באופן משמעותי בהתאם למפרט שלה. ברגע שיש לך הבנה ברורה של הצרכים של העסק שלך, אתה יכול לתעדף את הרכישה שלך בהתבסס על החשוב ביותר. מחשב הוא השקעה יקרה ולכן אל תשכח להשקיע מספיק מאמצים כדי להגן עליו.

שירותי מחשוב מותאמים לעסק שלך

מחשב נייד הוא מחשב אישי רב עוצמה המסוגל לבצע מספר משימות ולהיות מאוד נייד. בזמן שאתה עדיין יכול להשתמש בטאבלט או Chromebook עבור משימות אלה, מחשב נייד יעזור לך לעשות דברים ביעילות. הנה כמה יתרונות של מחשבים ניידים. קרא כדי ללמוד עוד על היתרונות של מחשבים ניידים. בואו נסתכל מקרוב על שלושת היתרונות העיקריים של מחשבים ניידים. הנה כמה סיבות לקנות מחשב נייד.

נייד: מחשב נייד נייד יותר מטאבלט. הם שוקלים רק שניים או שלושה קילוגרם וניתן לשאת אותם בקלות ביד אחת. בנוסף להיותו קל ודק יותר, ניתן לשאת מחשב נייד בקלות במכונית או אפילו בפארק. מחשבים ניידים גם מציעים מגוון רחב של אפשרויות קישוריות שלוח חסר. הם יכולים להתחבר למכשירים אחרים, כגון צגים וכוננים קשיחים, בקרי מיני, מצלמות אינטרנט וכו '.

גם גודל התצוגה חשוב. אם אתה צריך מסך גדול יותר לעריכת וידאו, תצוגה של 15 עד 17 אינץ 'היא הטובה ביותר. אחרת, אחד קטן יהיה מספיק. תצוגה של 13 אינץ 'או 14 אינץ' היא אידיאלית למכונות קלות משקל. מחשב נייד עם תצוגה גדולה יהיה יעיל יותר לשימוש נייד. יש גם סוגים רבים של מחשבים ניידים בשוק, לכן חשוב לחקור את המאפיינים השונים לפני קבלת ההחלטה הסופית.

גם מעבדי AMD רייזן זכו לשבחים רבים. סדרת ה-AMD רייזן 5000 האחרונה היא אידיאלית למחברות. Dell G15 הוא דוגמה טובה למחשב נייד בר השגה עם שבב AMD Ryzen 5 5600H. AMD רייזן היא בחירה מצוינת כי יש לה יותר ליבות מאשר מעבדי קוואדקור. המסך שלו הוא גם בהיר יותר, שהוא חדשות טובות לגיימרים.

מחשב נייד עדיף על לוח למשחקים. הוא יכול להחזיק יותר חומרה בגלל גודלו הגדול. ריבוי משימות הרבה יותר קל במחשב נייד. מפרט החומרה הגבוה שלו הופך אותו לטוב יותר מאשר טאבלט למשימות אינטנסיביות או אפליקציות גבוהות, מחשב נייד הוא הבחירה הטובה ביותר בתור המחשב הראשי. ללוח יש כמה יתרונות. אחד היתרונות העיקריים הוא הניידות שלו, והשני הוא המחיר הגבוה שלו.

לפני שאתה קונה טכנולוגיה, להגדיר תקציב.

אם החברה שלך גדלה בקצב מהיר, יהיה זה נבון לקבוע תקציב גמיש שיאפשר לך לנטר השקעות. למשל, אם אתה צריך להפעיל יותר מכונות בחודש מרץ מאשר בחודש פברואר, התקציב שלך צריך להגדיל. לעומת זאת, אם אתה מקדיש פחות זמן למכונות במרץ, התקציב שלך צריך לרדת. זה המקרה ברוב החברות עם עלויות משתנות.

כדי לוודא שאינך משתכר יתר על המידה, עליך לשקול כמה פריטים אתה מתכנן להוסיף או להקפיץ ולוודא שהתקציב שאתה מגדיר כולל הפסדי הכנסות. עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת מטכנולוגיה שמשפרת את יעילות הפעילות היומיומית שלהם ומשחררת את הזמן לצמיחה עסקית. בין הטכנולוגיות הללו נמנות מערכות מכירה, פלטפורמות למסחר אלקטרוני, תוכנת שכר, תוכנת ניהול קשרי לקוחות, תוכנת ניהול מלאי, תוכנת לוח זמנים של צוות, ובינה מלאכותית.

תקצוב לצרכים הטכנולוגיים של החברה שלך הוא הכרחי, כפי שאתה רוצה להימנע הפוטנציאל למשבר תזרים מזומנים הולך ומתעצם. שימוש בתקציב חודשי הוא גם דרך מועילה לעקוב אחר מגמות ולהימנע מלהגדיר את עצמך לכישלון. עלויות קבועות יכולות להיות יקרות ולא גמישות. אתם יכולים לשקול טכנולוגיית שירות שתאפשר לכם לגדול עם העסק שלכם.

בחירת חברת מחשוב טובה ואיכותית

בחירת חברת מחשבים איכותית לעסק שלך דורשת קצת מחקר. חשוב לשאול את עצמך כמה שאלות כגון כמה זמן נדרש עיבוד מהיר וכמה נדרש הרמב "ם. המידע הזה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. השלב הבא הוא להחליט איזה סוג של תוכנת מחשב אתה צריך. ישנן חבילות תוכנה רבות המוצעות על ידי יצרני מחשבים. אתה תצטרך לבחור איזה מהם הכי מתאים לצרכים שלך.

העובדים שלך הם הנכסים החשובים ביותר בעסק שלך. מחשבים בעלי ביצועים גבוהים יכולים לעזור להם לשחרר את הפוטנציאל שלהם ולתרום לרווחיות של העסק שלך. בעת רכישת מחשב, תצטרך לקחת בחשבון גורמים רבים. אתה צריך לשקול את הצרכים של העובדים שלך, התקציב שלך, ואת גודל החברה. אתה לא רוצה לבזבז יותר ממה שאתה צריך. בנוסף לתקציב, תן דעתך לכמה פעמים עובדים משתמשים במחשבים שלהם.

לחומרה של העסק שלך תהיה השפעה משמעותית על הביצועים של המחשבים שלך. תצטרך להחליף כל חומרה שהיא איטית או לא מגיבה. לכן, חשוב שלא תמהר לקבל החלטה. שאל טכנאי מחשבים אם אתה לא בטוח. הם יוכלו לעזור לך בקלות רבה יותר. אבל בכל מקרה, אתה לא רוצה לעבור את הכאב של החזרת מחשב שהוצאת עליו מאות או אפילו אלפי דולרים!