רעיונות למתנות מקוריות לעובדים

אם אתם חברה שאוהבת לפנק את העובדים שלכם ולהעניק להם מתנות ולהוקיר להם תודה, הכנו עבורכם מדריך מצויין.

הנה כמה רעיונות מתנות מקוריות לעובדים. משחקי שולחן, נרות ריחניים, מחצלת יוגה, משמיצים שולחן, ועוד כולם רעיונות מהנים לבידור והעלאת המורל של העובדים. ואם אתה מחפש משהו יותר סרקסטי, יש מתנה גם לזה! אלה הם כמה רעיונות כיף למתנות לעובדים לתת להם.

מש חקי שולחן

משחקי שולחן הם רעיון מעולה לעובדים כי הם משלבים משחק עם התחשבות. ערכת בוהן טיק-טק לבן היא גם חתיכת תצוגה יפה וגם הסחת דעת גדולה. חבילת טיפול לעובדים כמו קארו היא אפשרות נהדרת למתנות יצירתיות. חנות המתנות הזאת אוצרת חבילות טיפול לעובדים כדי לגרום לנמען להרגיש מוערך. חפיסת קלפים מציעה מגוון אפשרויות מסוליטר ללכת לדוג ל-8 משוגעים.

תעודות מתנה וירטואליות למוזיאונים מפורסמים וסיורים וירטואליים הם רעיונות נהדרים לעמיתים לעבודה. דוברי בלוטות 'הם גם מתנה גדולה לעובדים ולצוות. דובר בלוטות 'הוא מתנה נהדרת לעובדים מרוחקים. בקבוק עירוי פירות הוא אפשרות מעניינת נוספת עבור עמית לעבודה. בקבוקי מים מפלדת אל-חלד הם רעיון מעולה וניתן להשתמש בהם למפגשים קטנים. ואל תשכחו לבחור עיצוב שהוא אישי לעובד.

נרות ריחניים

נרות ריחניים הם מתנה נהדרת לעובדים, חדשים או ישנים. נרות ריחניים יכולים לעזור לעובדים להירגע, להפחית לחץ, לשפר את המיקוד ולעזור להם להיות ממוקדים יותר. שלא לדבר, הם לא מכילים שום כימיקלים מזיקים, אז הם בחירה בטוחה לעובדים שלך. ומאחר וכל נר מיוצר בעבודת יד על ידי אנשים אמיתיים, הם מתנה מתחשבת שהעובדים שלך יאהבו.

נרות ריחניים הם זולים וקלים לרכישה. הם לא עולים הרבה, אפילו היקרים ביותר עולים פחות מ-35 דולר. עובדים אוהבים את האווירה הנעימה שנוצרה על ידי נרות ריחניים. התאמת המתנה שלך אישית על ידי בחירת ריח ועיצוב התואם את האישיות של הנמען. פתק שנכתב על ידי ממונה או מנהל הוא מגע נחמד. אתה יכול גם להתאים אישית תיבת מתנה עם הלוגו של החברה שלך.

אין דבר יותר מחמם לב מאשר לתת מתנה לעובדים שלך שהם יכולים להשתמש כדי להיזכר בהצלחת החברה. נרות ריח הם רעיון מעולה לעובדים שמגיעים להם קצת הערכה. בדוק את האתר קוזינבל להשראה! אתה תהיה שמח שבחרת בו. אז למה אתה מחכה? תתחיל לתת להם משהו מתחשב היום!

זה יכול להיות קשה לבחור את המתנה הנכונה לעובד שלך. עם זאת, אתה לא יכול לטעות בבחירת מתנה קלאסית. נר ריחני בעבודת יד מאהבה טהורה יכול להביע את הכרת התודה וההערכה שלך על העבודה שהם עשו בשבילך. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר ייחודי ומעניין, אז נרות ריחניים עשויים להיות הבחירה המושלמת. אתה תהיה מופתע מהתגובה!

שק שטיח יוגה

שטיח יוגה יכול לעודד עובדים להיות בריאים ולעודד תנועה עדינה. אתה יכול להפוך מחצלת יוגה אישית כדי לשקף את ערכי החברה שלך. שיעורי יוגה ופעילויות פעילות גופנית אחרות יכולים להיות מהנים גם לעובדים, ולכן שטיח יוגה הוא מתנה מעשית שתעודד פעילות גופנית. ייתכן שעובדים מעריכים כרטיסי מתנה לקולנוע. למתנה יוצאת דופן, לשקול שטיח יוגה מודפס לוגו החברה.

אף ־ על ־ פי שרכישת שקית שטיח יוגה לעובדים היא רעיון נהדר, קשה לבחור את המתנה הנכונה. ראשית, הבוסים חייבים להחליט כמה להוציא על כל מתנה, אם לקנות אחת או כמה, ואיך להבטיח שהמקבלים יהיו מרוצים מהמתנה. עליהם גם להחליט כיצד להפוך את המתנה למושכת ומשמעותית תוך שמירה על תאגידים.

משמיצים שולחן

אם אתה מחפש מתנה מעניינת לעובדים, משכימי שולחן עשויים להיות המתנה המושלמת. דוכנים ייחודיים אלה מעלים את הציוד המשרדי ומפחיתים את עייפות הרגליים והרגליים. דוכנים אלה יכולים לשמש כדוכן חיק או שולחן. ניתן לכוון את המשקל הקטן, לקפל אותו ולהעבירו בקלות. רוחבו 28 אינץ '. הדוכן כולל מגש מקלדת שניתן להסרה ומנופים קלים לשימוש. הוא מוכן לשימוש ברגע שתוציא אותו מהקופסה.

Vivo להמרה שולחן Riser הוא שולחן סטנד-אפ שממיר בקלות כל שולחן עבודה סטנדרטי לשולחן עמידה. משדר זה תומך בשני מסכי שולחן עבודה ומקלדת. זה מעלה את השולחן לגובה של 17 אינץ ', מקל על העבודה בעמידה. ניתן לרכוש רמקול Bluetooth נייד המאפשר לך לנגן מוזיקה בזמן שאתה עובד ויש לו סוללה 24 שעות ביממה.

מתנת הערכה לעובדים שהיא אופנתית ומעשית היא ספל. זו דרך נחמדה להראות את הערכתך לעבודה קשה. לדוגמה, מחברת כיס אבן נייר יכולה לשמש כדי לעקוב אחר פרטי הפרויקט ולרשום מחשבות. נר ריחני וערכת תה יכולים לעשות מתנה מרשימה. אתה יכול גם לכלול כרטיסי ברכה מותאמים אישית עם הסט. משכימי שולחן הם דרך זולה להראות לעובדים שלך שאכפת לך מהרווחה והאושר שלהם בעבודה.

מקרונים

למקרון יש מגוון רחב של אפשרויות למתנות של החברה. פינוקים אלה תמיד מוערכים וניתן לארוז יפה עבור מצגת אלגנטית. בנוסף, הם מחולקים בקלות וכולם יכולים ליהנות מהם. הנה רק כמה רעיונות. להלן כמה ממתנות מקרון העליונות שלנו.

וופס! Macarons & Gifts הוא מותג המקרון הגדול ביותר בארצות הברית, שנוסד על ידי ארבעה חברים בשנת 2012. בעוד תשעה שבועות בלבד, וופס! מכרתי מקרונים בשווי 250,000 דולר. מאז, הם גדלו להיות חברת מחוננים גדולה עם מעל 5350 חנויות ארציות, שני פורמטים קמעונאיים, ואתר אינטרנט מרשים. זה רעיון נהדר לתת מתנת עובד שמראה כמה הם מוערכים.

אם אתה בצרה, למה לא לשקול תיבת מנוי של מקרון לשתף עם העובדים שלך? רעיון המתנה המהנה הזה הוא כמו מקרונים: זו דרך נהדרת לחלוק מסמכים חשובים ולשמור עליהם. תיבת מנויים תציע 10 עד 12 חטיפי גורמה ופינוקים מלוחים כל חודש במשך שנה. לא משנה מה אתה נותן, עובדים אוהבים ממתקים. מקרונים הם מתנה טעימה ואופנתית.

כאשר אתה בוחר מתנות מעניינות לעובדים, דאג לשוחח עימם על הסיבה למתנה שלך. תסביר להם למה אתה בוחר את המתנה ואיך אתה מרגיש את תרומתם להצלחת החברה שלך. לא תמיד כל העובדים מעריכים מתנות ממעסיקיהם. לכן, בחירת האדם הנכון תותיר רושם בל יימחה. לתוצאות הטובות ביותר, בחר מתנה שגורמת לעובדים להרגיש מוערכים. זה יעשה רושם מצוין על העובדים שלך ולהעלות את המורל.