קידום אתר למתנות ליולדת

במאמר הבא נספר לכם איך תפסנו את המקום ה-1 בגוגל במגוון רחב של ביטויים לאתר המוכר מתנות ליולדת, מתנות לידה ומארזים ייחודיים.

רק בשביל לעשות קצת סדר, הביטויים הללו יכולים להגיע למעל 8000 חיפושים בממוצע בחודש!!!

הפלטפורמה

למרות שקידום אתרים רבות המליצו לוותר על הפלטפורמה הנוכחית ולהעביר את האתר לוורפדרס, מה שעלול לגבות סכום כסף לא מבוטל מהלקוחות שלנו, אנחנו החלטנו לנסות ולהתחיל לבצע את האופטימיזציה דווקא אם הפלטפורמה הנוכחית. האמת? את רוב הדברים הצלנו בצורה בטובה וקיבלנו תמיכה מעולה מספק הפלטפורמה במטרה לקדם את האתר.

הפלטפורמה – החנות האינטרנטית שלי – ישראכרט

הלקוחה – קלמנטינה מתנות ליולדת

חברת הקידום – טופיק מדיה קידום ובניית אתרים

אז איך מבצעים את הקידום?

כמו כל קידום אורגני איכותי וטוב מתחילים ממחקר ביטויים איכותי ומקיף שכולל בתוכו גם את הביטויים המובילים שבהם רוצים להתמקד וגם את היררכיית האתר כפי שאנחנו רוצים אותה בהמשך.

היררכיית האתר משקפת את החשיבות של העמודים באתר שלכם בעיניי גוגל – ככל שיש צורך במספר נמוך יותר של לחיצות מעמוד הבית להגיע לעמוד מסויים, ככה העמוד הזה נחשב לחשוב יותר עבור בעל האתר.

בואו נבין, אם שמתם בעמוד הבית שלכם מאמרים מסוימים מהאתר, דבר שנפוץ מאוד באתרים רבים, אתם בעצם אומרים לגוגל שהעמוד הזה חשוב לכם מאוד!! תחשוב מה קורה עם אתרים ששמים את המאמרים האחרונים בעמוד הבית? כל פעם יש תחלופה בעמוד הבית לעמוד עם 0 "כוח".

אחרי שבחרנו את הביטויים שלנו מתחילים לסדר את האתר, לבנות היררכיה בדיוק כמו שאנחנו רואים לנכון בהתאם למילות המפתח ונפח החיפושים ויוצאים לדרך.

תוכן באתר

תוכן האתר צריך לעלות בצורה הדרגתית. אנחנו לא נפיל על גוגל יום בהיר אחד 100 עמודי תוכן באתר, אין לזה שום משמעות. אנחנו נבנה בצורה הדרגתית 2-4 מאמרים בחודש, נעלה מוצרים חדשים לאתר במידה ויש גם בצורה הדרגתית.

תבינו, הכל צריך להיעשות בצורה טבעית ותקינה. כמו שאין סיבה שתקבלו פתאום 100 קישורים חיצוניים לאתר שלכם, אין סיבה שתעלו 100 מאמרים חדשים לאתר. עדיף לפרוס את זה בצורה טבעית לאורך זמן סביר.

קישורים חיצוניים

שאנחנו בוחרים מאילו אתרים לקשר מאמרים לאתר, אנחנו בוחרים רק אתרים חזקים, איכותיים עם היררכיה גבוהה ורצוי כמה שיותר קשר לתחום היולדות.

נכון, בהרבה מאוד מצבים חשוב גם לקנות קישורים כי לא תמיד פשוט לקבל נפח קישורים גדול ומאסיבי ולכן נצטרך לחזק גם בקישורים, איך נאמר, פחות איכותיים, אבל הבסיס חייב להיות איכותי יותר ורלוונטי יותר.

הסוד הוא התמדה

קידום אורגני בגוגל זה לא מזל, זו ההתמדה.

חשוב מאוד לבצע את הפעולות בצורה עקבית ולהאמין בפעולות שאתם עושים. רק ככה מגיעים בסופו של דבר להצלחה!

בהצלחה.