כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים בשנת 2021

כאשר אנחנו רוצים לקדם אתר בגוגל היום, בשנת 2021, אנחנו צריכים קודם כל להחליט האם אנחנו רוצים לקדם אותו באופן אורגני או האם אנחנו רוצים לקדם אותו באופן ממומן. באופן עקרוני, התשובה להתלבטות הזו, תלויה בתחום העיסוק שלנו ומידת התחרות שיש בו בכל אחד מסוגי קידום אלו. ככל, שתחום העיסוק שלנו, נדיר או מיוחד יותר, ואין הרבה עסקים שעושים את מה שהעסק שלנו עושה, כך יהיה לנו קל יותר לקדם אותו באופן אורגני וגם באופן ממומן – כי התחרות על מילות המפתח בו לא גדולה, כי אין פשוט הרבה עסקים שרוצים את המילים שאנחנו רוצים. זה לא אומר שלא נוכל לפרסם תחת מילים שיש עליהן הרבה חיפושים בחודש.

מה הקורונה עשתה לתחום של קידום אתרים בשנת 2021?

קידום אתרים בגוגל בשנת 2021, הושפע באופן ישיר, ממגפת הקורונה. התחום חווה כיום פריחה מחודשת בזכות הקורונה. הרבה יותר עסקים עבור לפעול במתכנות של חנות דיגיטלית וגם יותר אנשים מכלל הציבור רוכשים מוצרים שונים דרך הרשת. קידום האתרים בשנת הקורונה הוא אולי אחד התחומים היחידים בהם לא הייתה ירידה משמעותית בנפח העבודה. נכון, לעסקים היה פחות כסף להוציא על פרסום באופן כללי, אבל, מצד שני הם נזקקו לשפר את הנוכחות שלהם ואת החשיפה שלהם בגוגל.

במה קידום אתרים שונה בשנת 2021 מאשר לפני עשר שנים?

קידום אתרים בגוגל בשנת 2021, שונה מאשר איך שהוא היה לפני עשר שנים, בכך, שניתן לראות שגוגל מעדיפה שיטות קידום ממומן בהם היא מוכרת שטחי פרסום. כתוצאה ממכירת שטחי הפרסום במנוע שלה, גוגל מרוויחה הרבה יותר כסף (מאשר מהקידום האורגני). כבר לפני עשר שנים ניתן היה לראות את המגמה הזאת, אך היום זה בולט הרבה יותר והרבה יותר נוכח. כיום גוגל מעדיפה גם תוכן שהוא אותנטי יותר ולא סתם גיבוב של מילות מפתח על גבי מילות מפתח. תוכן אותנטי, מעניין ורלוונטי לגולש – זה חובה לכל אתר שרוצה להיות מוקדם בגוגל (בין אם אורגני או ממומן).

איך גם אנחנו נוכל לקדם את האתר שלנו?

אם גם אתם, רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל לא כדאי לכם אפילו לנסות להתחיל לעשות את זה לבד. קידום האתר שלכם יכול להיות הרבה יותר יעיל ופשוט (ויעלה לכם פחות כסף וייקח פחות זמן באופן משמעותי) אם תפנו למקדם אתרים אורגני שיסייע לכם. הבחירה לפנות לחברת קידום מקצועית שתסייע לנו בקידום האתר, תהפוך את הקידום שלנו בגוגל למקצועי יותר. אין סיבה שננסה לקדם לבד את האתר שלנו. אם אנחנו רוצים שקידום האתר שלנו יהיה יעיל אנחנו חייבים לפנות לחברת קידום איכותית שתעשה בשבילנו את כל העבודה.