כיצד לבצע מילות מפתח יעיל

בואו נעבור על מה שאנחנו יודעים עד כה לפני שנתחיל במחקר מילות המפתח שלנו. במהלך הצעד הזה, נלמד איך למצוא מילות מפתח זורעות, למיין רשימה גולמית, לתעדף מילות מפתח, ולהשתמש Google Ads Planner. השלב האחרון הוא סיעור מוחות. אנחנו לא מנסים ליצור רשימה של מילות מפתח בשלב זה. במקום זאת, אנחנו יוצרים רשימה של ביטויים הקשורים לדלי הנושא.

מציאת מילות מפתח רלוונטיות

ישנן דרכים רבות למצוא את מילות המפתח המתאימות לבלוג שלך. אתה יכול להשתמש בחלק כדי לקבל מושג של שאלות פופולריות אנשים שאלו. ואז, אתה יכול לסרוק שאילתות אלה למילות מפתח זרעים שמתייחסות לנישה שלך. אתה יכול גם להתחבר לקונסולת החיפוש של גוגל ולראות אילו שאילתות מדורגות גבוה עבור האתר שלך. למיין שאילתות אלה על ידי רושם ולבחור כמה להשתמש בדף הבית שלך. לאחר מכן, אתה יכול ליצור תוכן סביבם.

תתחילו את הקמפיין שלכם בסיעור מוחות שקשור לעסק שלכם. הרעיונות האלה צריכים להיות קשורים למטרות העסקיות שלך. מילת מפתח יכולה להיות שם החברה שלך, השירותים שלך, הבלוג שלך, או כל מידע רלוונטי אחר. כדי ליצור עוד מילות מפתח, אתה יכול לחבר את הרעיונות האלה למחוללי מילות מפתח. אתה יכול גם לשכור סוכנות דיגיטלית לעשות את העבודה הזאת בשבילך. אם אתה רק מתחיל, זה רעיון טוב להתמקד בנושאים כלליים כמו נושאים הקשורים לעסק שלך.

מידע שימושי בנוגע לקידום ממומן בגוגל ניתן למצוא באתר PPC ISRAEL

מילת מפתח Planner היא כלי שימושי שניתן להשתמש בו על ידי חוקרים ויוצרי תוכן כדי לגלות תחומי עניין חדשים. כלי זה יכול לעזור לך ליצור מילות מפתח לתוכן על ידי ניתוח מאמרים הקשורים לנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את מילות המפתח האלה כדי ליצור ביטויי מילות מפתח שהם יותר ספציפיים לנישה שלך. באפשרותך גם להשתמש ב ־ Google Thepublic אשר מדמה שאילתות חיפוש כדי לספק הצעות להשלמה אוטומטית בפורמט תמונה. על ידי שילוב מילות מפתח זרע, אתה יכול לבוא עם רעיונות נושא מרובים לבלוג שלך.

Reddit הוא מקום נהדר למצוא מילות מפתח זרעים. הקהל העצום של Reddit הוא פלטפורמה מושלמת למקד מילות מפתח זרעים. בעוד הפורומים של נישה פחות פופולריים, עדיין יש להם דפי דירוג רבים למילות מפתח בנישה שלך. באפשרותך גם לרשום מוצרים הקשורים למילת המפתח של הזרעים בדף המוצר. עבור אתרים קטנים יותר עם פחות סמכות, זו יכולה להיות דרך נהדרת למצוא זרעים לבלוג שלך.

מיון רשימות מילות המפתח לפי רמת חשיבות

לפני שאתה מתחיל ליצור אסטרטגיית SEO שלך, אתה צריך לדעת מה העסק שלך מציע. יועץ מחוץ לחברה שלך לא יהיה סביר באותה הבנה כמו העובדים שלך. אתה חייב להיות מסוגל לזהות את הצעת המוצר שלך, צרכי הלקוח, ונקודות כאב. גורמים אלה יעזרו לך לבחור את מילות המפתח המתאימות לעסק שלך. צעדים אלה יעזרו לך ליצור אסטרטגיית SEO אופטימלית שהיא גם רווחית וגם יעילה.

כדי לגלות מה הציבור מחפש, אפשר גם לחפש במונחים קשורים. כדי ליצור מילות מפתח חדשות, נסה להקליד באחד ממונחי החיפוש הקשורים. לאחר מכן, להשתמש אלה חיפושים קשורים כדי לזקק מילות המפתח שלך יותר. זה ייתן לך רשימה של מונחים דומים לשוק היעד שלך. מונחים אלה יכולים לשמש ליצירת תוכן שפונה לקהל היעד שלך. ברגע שיש לך צמצם את שוק היעד שלך, האתר שלך יהיה בסיס מוצק של תוכן.

אנליטיקה היא דרך נוספת לשפר את חקר מילות המפתח. זה יעזור לך להקליט את מילות המפתח שמייצרות את התנועה היקרה ביותר. כשאתה משתמש באנליטיקה כדי לחקור מילות מפתח, אתה יכול גם לראות את ההיסטוריה המדורגת שלהם. זה יכול להביא הרבה תנועה אם מילת המפתח יש נפח חיפוש אורגני גבוה. אם זה מקבל תנועה אבל לא המרות, זה לא שווה את הזמן.

השלב הבא לאחר מיון רשימת מילות המפתח הגולמית הוא יצירת נושאים. מילות מפתח יכולות להיות מחולקות לנושאים או נושאים. לעתים קרובות מדובר באוסף של מילות מפתח המסמנות על כוונת חיפוש דומה. אולי תמצא נושא או נושא שתוכל לייעל עבורו. מילות המפתח האלה יכולות לשמש ליצירת קבוצה מורכבת של מילות מפתח ואז לייעל דף. מילות המפתח האלה נהדרות לבניית רשימת הדוא "ל שלך ולשלוח אנשים דרך משפך השיווק שלך.

לתעדף את מילות המפתח

עדיפות למילות מפתח היא היבט חשוב של SEO בעת עריכת מחקר מילות מפתח. חשוב לבחור מילות מפתח שיגדילו את הדירוג של האתר שלך במנועי חיפוש. אתה יכול להשתמש בכלים לתעדף מילות מפתח כדי להגדיל את הסיכויים שלך להשיג דירוג גבוה יותר של מנוע חיפוש. אתה צריך לעשות סיעור מילות מפתח כדי לעזור לך לעשות מחקר מילות מפתח. הנה כמה אסטרטגיות שיעזרו לך לתעדף מילות מפתח. המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

תחשוב על כוח הקנייה של שוק היעד. אם 70% מהמשתמשים הם ממדינות עם הכנסה נמוכה, מילת מפתח עם נפח חיפוש נמוך לא תייצר תנועה גבוהה. זה אולי לא שווה את הזמן והאנרגיה שלך לדרג עבור מילת מפתח בנפח נמוך שיש רק אחוז קטן של חיפושים. אתה צריך גם לשקול את התחרות למילות מפתח שאתה בוחר. מילות מפתח עם כרכי חיפוש חודשיים גבוהים בדרך כלל מושכות יותר תחרות.

כדי לקבוע את העדיפות של מילות המפתח, השתמש בתכונות SERP. דוגמה טובה לכך היא ”סרטים עם סלע”. SERP זו כללה מגוון תכונות של גוגל, ו-CTR צפוי היה להיות 41%. עם זאת, CTR נמוך הוא לא בהכרח מפסק עסקאות. מילות מפתח צריכות להיות ממוינות בהתאם לנפח, רמת הקושי שלהן, CTR ותחרותיות. אתה יכול לעשות יותר מחקר מילות מפתח אם אתה לא בטוח מה כל מילת מפתח שווה.

מילות מפתח אלה צריכות לדרג גבוה, אבל אתה צריך גם להיות התמקדות ארוך-זנב כמו גם מילות מפתח קצר-זנב. שניהם יעזרו לך להשיג ניצחון מהיר ולבטון מקום בשוק. תוך כדי מחקר מילות מפתח, אתה צריך לנתח את המתחרים שלך וללמוד מה הם עושים. אל תעתיק אותם! במקום זאת, תבטיח שאתה לא משקיע כסף באסטרטגיה לקויה. בדרך זו, תוכל לזכות קהל גדול יותר של לקוחות בעתיד.

כלי תכנון המודעות של גוגל

כדי להשתמש במילת המפתח Planner, אתה חייב תחילה ליצור חשבון Google. לאחר שתירשם לחשבון שלך, תוכל לראות דף שבו אתה יכול להכניס מילות מפתח ואת נפח החיפוש המשוער. לאחר שבחרת כמה מילות מפתח לשימוש בקמפיין Google Ads שלך, לחץ על ”הוסף מילות מפתח”. אחרי שתכנסו למילות המפתח שלכם, תרצו להוסיף אותן לקמפיין קיים.

ברגע שתסיימו את הצעד הזה, תוכלו לראות רשימה של מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה. מילת המפתח של גוגל Planner תציג לכם כרכי חיפוש חודשיים ממוצעים עבור מילות מפתח אלה, אשר מקובצות על ידי נפח ואינדקס עם סולם מ 0-100. זה מידע שימושי כי אנשים מחפשים תשובות לכל מיני שאלות בגוגל. מידע זה יכול לעזור לך לפתח תוכן רלוונטי לשאילתה של המחפשת.

תוכנת מילות המפתח של גוגל יכולה לעזור לכם למצוא מילות מפתח עם תחרות גבוהה אם אינכם בטוחים בנפח החיפוש. מילות מפתח שיש להם כרכי חיפוש נמוכים סביר שיהיו פחות תחרות. מילות מפתח עם כרכי חיפוש גבוהים הן לעתים קרובות מאוד תחרותיות. שיטות אחרות למדוד תנועה או תחרות יעזרו לך למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר. Google Ads Planner מאפשר לכם לרגל בקלות באתרי אינטרנט מתחרים. הכלי גם יראה לך עלות מוערכת לכל לחיצה וחיקויים עבור מילות המפתח שלך.

שימוש במילת המפתח Planner יכול לעזור לך לקבוע אילו סוגי מכשירים משתמש הקהל שלך. מילות מפתח שליליות יכולות להיות בזבוז זמן אם קהל היעד שלך הוא רק נייד מוכוון. כלי זה יעזור לך לזהות מילות מפתח שליליות אלה ולשלול אותם מהקמפיין שלך. ברגע שתזהה כמה מילות מפתח רלוונטיות לשוק היעד שלך, אתה תהיה מוכן להתחיל את החיפוש שלך. בהתבסס על הניתוח שלך והתוצאות, יהיה לך קל לעשות שינויים.

מודעות גוגל מותאמות למילות המפתח

ראשית, אתה צריך לקבוע את מילות המפתח שאתה רוצה למקד. ברגע שיש לך מושג ברור של מילות המפתח שאתה רוצה למקד, אתה יכול לצמצם את הרשימה שלך למילות מפתח כי הם בתוך המשאבים הנוכחיים שלך. מחקר מילות מפתח עבור Google Ads שואף למצוא קבוצת משנה של כל מילות המפתח עם ROI הפוטנציאלי הטוב ביותר. כלי טוב לחקר מילות מפתח יכול לעזור לך להשיג את זה. הוא מספק רשימה של הצעות למילות מפתח רלוונטיות וסטטיסטיקות תנועה חיפוש.

כלי מילת מפתח כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל Ads יכול לעזור לך לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר עבור החברה שלך. הכלי יראה לכם את מספר החיפושים הממוצע של כל מילת מפתח ואת הסכום שכל מילת מפתח תעלה. מילות המפתח האלה יכולות להתווסף לקמפיינים קיימים כדי לראות איך הם מופיעים. כאשר תוסיף מילת מפתח למילת המפתח שלך, תצטרך לציין את שם קבוצת הפרסום שלך.

כדי להרחיב את רשימת מילות המפתח שלכם, תוכלו להשתמש גם במילת המפתח Planner. לאחר הגשת מילת מפתח, הכלי יציע מילות מפתח אחרות הקשורות לתוצאות החיפוש. אתה יכול לעדן את מילת המפתח שלך עם הכלי הזה. אתה יכול גם ליצור קמפיינים נפרדים לכל מילת מפתח שתמצא. זה יאפשר לך להתרכז במילות מפתח ספציפיות לקמפיין מסוים. אתה יכול ליצור קמפיינים נפרדים לכל מילת מפתח אם אתה לא מרגיש בנוח עם קמפיינים מרובים.

כדי להפיק את המירב מתוך תוכנת מילות המפתח, חבר את חשבון קונסולת החיפוש של גוגל לחשבון Google Ads שלך. ברגע שאתה מקשר בין שני החשבונות, אתה יכול להתחיל להשתמש בתכונות שלו כדי לחקור את מילות המפתח הרווחיות ביותר. לאחר שתבחר את מילות המפתח, תוכל לעדן את החיפוש שלך באמצעות מסננים כגון טקסט מילות מפתח, תחרות, חיפוש חודשי ממוצע ומסננת גדולה. אחרי שתצמצם את הרשימה, תוודא שאתה עוצר את הקמפיינים שאתה לא משתמש בהם כדי לבחון.