האשטגים באינסטגרם – איך לקדם את העסק בצורה נכונה

מותג עוצמתי הוא משהו שכל אחד רוצה בימים אלו. הנוכחות הדיגיטלית רק מתעצמת מיום ליום, עם מאות עסקים שרק מחכים להכרה הדיגיטלית ואינם משיגים אותה. אז איך אפשר לקדם את העסק באינסטגרם בצורה הנכונה ביותר, במיוחד באמצעות תוכן מדויק והאשטגים?

קידום באינסטגרם

קידום פרופיל באינסטגרם לא חייב להיות תהליך קשה או מסובך במיוחד. הדברים היחידים שחייב לשים עליהם דגש הם תוכן איכותי, ויראלי, מקורי ומעניין. לא משנה כמה דקות או אפילו שעות תשקיעו באינסטגרם שלכם, יכול להיות שהתוכן יישאר תקוע ולא יגיע לשום מקום, וזה מאוד חבל ואפילו בזבוז. 

אפשר להגיע לעמוד אינסטגרם עסקי מצליח גם עם: הנעה לפעולה (שאלות, הגרלות, מעורבות הגולשים בפוסטים), תוכן איכותי ואינפורמטיבי, תמונות מושכות את העין באיכות גבוהה, סטוריז משוכללים ומעניינים, שידורים בלייב (באמצעות אינסטגרם לייב), וכמובן להשאיר את העמוד חי ופעיל עם לפחות פוסט אחד שעולה ביום אם לא שניים.

מה עוד אפשר לעשות? לוודא שהתוכן שלכם יגיע למקום הנכון בעזרת המערכת האוטומטית של Smartraffic. בעזרת המערכת, תוכלו להקדיש את הזמן היקר שלכם לדברים החשובים ביותר בעסק, מבלי לעשות את כל הפעולות שעשיתם עד היום באופן ידני כגון לייקים, פולואים שיתופים וכיוצא בזה, וגם לדעת איך באמת להשיג עוקבים באינסטגרם בעזרת קידום אורגני באינסטגרם

ניתן להיעזר בנו על מנת להפוך לשחקן אמיתי ובועט באינסטגרם. אין ספק שנכון ל-2021, אינסטגרם היא הפלטפורמה הטובה ביותר לקידום אורגני וקידום בכלל, במיוחד לבעלי עסקים, היות והחשיפה בפייסבוק הפכה להיות מינורית עד מזערית, עם הרבה בעיות גם במערכת הקידום הממומן. לכן, אינסטגרם היא האופציה המושלמת לטרגט קהל יעד מתאים ולקבל הרבה מאוד לידים. 

איך משתמשים בהאשטגים באינסטגרם בצורה הטובה ביותר?

בואו נגיד את זה ככה: אין כזה דבר אינסטגרם בלי האשטגים. אמנם ההאשטגים כבר מזמן לא נמצאים רק באינסטגרם, אך משם זה התחיל וזוהי שיטה יעילה וטובה לקבל חשיפה משמעותית יותר, להשיג יותר לקוחות ובכך לייעל את תהליך הקידום. 

המפתח הוא להשתמש בהאשטגים הרלוונטיים ביותר הקשורים לנישה שלנו. כמובן חשוב לחקור את העניין לעומק ולהבין שהאשטגים, כמו כל דבר אחר בקידום, הם תחרותיים מאוד ולכן מומלץ להתמקד, כמו במילות מפתח, בכאלה שיש להם תחרות נמוכה יחסית ואז לעבור לאט לאט לגדולים וגדולים יותר, עד שמגיעים להאשטגים הכי תחרותיים.

האשטגים הם הדרך הטובה ביותר, או לפחות אחת הדרכים, לכך שגולשים ימצאו את הדף העסקי שלך. ההאשטג הוא בעצם הביטוי שהם מחפשים, בדיוק כמו מילת מפתח בגוגל, וכך הם מגיעים למה שהם רוצים כמו שירות או מוצר כלשהו או כל דבר אחר אותו ניתן לחפש בפלטפורמות הרלוונטיות.

שימוש בפיצ'ר זה הוא כמובן הדבר הכי קלאסי באינסטגרם, וקיים כבר מאז הקמתו, אך הוא לא מוגבל רק לפוסטים. אפשר כיום להשתמש בהאשטגים גם בסטוריז, סרטונים, ובעצם בכל דבר שאותו אפשר להעלות לאינסטגרם וכך להרחיב את החשיפה ולהגיע לקהל יעד גדול יותר. מחקר להאשטגים נעשה בדומה למילות מפתח. במחקר זה נעשה כמובן את החיפוש ונשתמש בביטויים הפופולריים קצת פחות. למשל, לא נשתמש במילה "bag", אלא ננסה למקד אותה קצת יותר.

כיום אפשר למצוא ברחבי האינטרנט את ההאשטגים הכי פופולריים וכמובן לעשות השוואות, אפשר גם לתייג בעברית ובאנגלית כדי להגדיל את החשיפה גם לרחבי העולם ולא רק בארץ. בעזרת האשטג בעברית אפשר להגיע ליותר עוקבים ישראלים באינסטגרם וגם לעוקבים מרחבי העולם וזה דבר מצוין, במיוחד אם פונים או מתכננים לפנות גם לשוק הבינלאומי בעתיד.