איתור נזילות למקום הראשון בגוגל

כחלק הבלוג שלנו, אני רוצה לחשוף בפניכם כמה Case Studies בנוגע ללקוחות שלנו, והפעם אני רוצה להתחיל דווקא עם נישת "איתור נזילות" שמורכבת מ-3 לקוחות שכבר השיגו תוצאות מדהימות.

איתור נזילות – 2600 חיפושים בממוצע בחודש – מקום ראשון

No leak איתור נזילות נמצאת בראש תוצאות החיפוש עם ביטוי מפתח מרכזי – איתור נזילות! 2600 חיפושים בחודש ומאות פניות איכותיות כל חודש בביטוי זה.

איך התהליך עבד?

אז קודם כל קיבלנו את הלקוח עם אתר אינטרנט שמורכב מעמוד אחד (כן כן, One Page) ועליו היינו אמורים להתחיל את קידום האתר בגוגל.

אז שלא כמו כל חברות הקידום, הודענו ללקוח שאי אפשר לעשות לו תהליך קידום נורמלי על מיניסייט והוחלט לבנות ללקוח אתר אינטרנט המורכב ממספר עמודים, שעם הזמן רק הלכו וגדלו.

הוספת תוכן בצורה שוטפת לאתר במקביל לקישורים נכנסים מאתרים חיצוניים חזקים במיוחד.

הידרוצ'ק – מאתר נזילות בירושלים והסביבה

הידרוצ'ק בבעלותו של חנניה התחילה את תהליך הקידום לפני חודשיים וחצי וכבר נמצע בעליות משמשעותיות בביטויים מרכזיים באתר.

האתר של הידרוצ'ק תוקף יותר את הביטויים של איתור נזילות בירושלים, מאתר נזילות בירושלים וכדומה. ביטוי כמו איתור נזילות הוא כללי מידי עבורו כיוון שאינו נותן שירות בכל הארץ בדומה ל-2 חברות איתור הנזילות הנוספות שמקודמות במקביל.

העבודה באתר של חנניה התחילה בפן הטכני דווקא, מבנה אתר לא תקין כלל שהצריך עבודה רבה בצד הטכני של האתר – היררכיה של כותרות, עמודים, קבצי robots.txt, סכמות ועוד.

בצד הקידום הטכני של האתר אנו נעזרים בעובדיה של חברת טופיק מדיה ומסייעים בנושא ה Technical Seo.

מ.ג שירותי בית

למעלה מדובר בלקוח חדש מאוד, שהתחיל לפני מספר ימים בלבד אבל חשוב לנו לספר על הדרך אותה עבר הלקוח עד שהגיע אלינו.

תחום העיסוק המרכזי של הלקוח הוא איתור נזילות מים. החברה אשר קידמה אותו לא טרחה לציין את העיסוק הזה בעמוד הבית בצורה מספיק בולטת (H1) וגם התיאור והכותרת של העמוד לא היו מספיק ברורים.

במקביל נעשתה עבודה רבה בצד הטכני של האתר, בדומה ליתר האתרים אותם אנחנו מקדמים.

העבודה על אתר זה תניב פירות בקרוב מאוד, אולי אפילו קרוב יותר ממה שהלקוח מצפה – הערכה שלנו שלושה חודשים מהיום הוא נמצא בעמוד ה-1 בגוגל במילה איתור נזילות.

רוצים גם אתם להגיע לעמוד הראשון בגוגל? צרו איתנו קשר.