איך לקדם אתר בגוגל ב-2021

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות עבור אתר אינטרנט בשנת 2021 הוא ליצור פרופיל Google My Business. זה ישפר את ה SEO שלך, ליצור תוצאות חיפוש עשירות, ולתת ללקוחות פוטנציאליים לדעת יותר על העסק שלך. דף זה גם מעניק ללקוחות את היכולת ליצור איתך קשר ולהשאיר ביקורות, המהוות היבט חיוני של SEO מוצלח. לפני שהמחשבים והאינטרנט היו דבר שבשגרה, עסקים בעלי שם נהגו לפרסם בלשכה לעסקים טובים יותר. זה היה הסטנדרט לשם טוב.

חשוב לוודא שלאתר האינטרנט שלך יש אותות מדיה חברתית ושהקישורים בנויים כראוי. בעוד חלק מהקישורים לא יתנו לך דחיפה, אחרים יגדילו את ההכנסות שלך ויביאו לך תעבורת הפניה יקרה. קישורים מסוימים אינם יכולים לספק תועלת, ואילו אחרים יכולים להיות בעלי ערך רב. קישורים אלה צריכים להיות חלק מאסטרטגיית קידום אורגני.

שיעור נטישה גבוה

שיעור נטישה גבוה הוא סימן של אתר רע. מטרי זה אינו בשימוש על ידי גוגל באלגוריתם הדירוג שלה. שיעור קפיצה גבוה הוא סימן לעיצוב רשת מרושל ו-SEO עלוב. בנוסף, קצב קפיצה גבוה יכול להיות טוב לעסק שלך. במילים אחרות, אתה לא צריך להשתמש בהרבה מילות מפתח כדי למשוך מבקרים לאתר שלך.

אתה צריך גם לכלול סימנים חברתיים במילות המפתח שלך. מדיה חברתית היא חובה אם אתה רוצה לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש גוגל. פלטפורמות מדיה חברתית אלה יש תנועה גבוהה. לדוגמה, טוויטר היא הרשת הפופולרית ביותר בקרב משתמשים, ולרוב משתמשים חולקים קישורים עם חברים ומשפחה. אותות חברתיים אלה יגדילו את דירוג מנוע החיפוש של האתר שלך, ויביאו יותר אנשים לתוכן שלך. זו דרך מצוינת להשיג דירוג גבוה יותר.

הגדלת מספר העוקבים במדיה החברתית

הגדלת מספר עוקבי המדיה החברתית היא היבט חשוב נוסף לייעל עבור מנועי החיפוש. יותר אנשים משתמשים במדיה החברתית מתמיד, וזה אומר שככל שיש יותר רשתות חברתיות באתר שלך, אם האתר שלך הוא פופולרי, אתה צריך זרימת תנועה גבוהה יותר. האלגוריתמים של גוגל משתפרים בקביעת אילו אתרים הם הטובים ביותר עבור משתמשים.

כמו בכל אסטרטגיה שיווקית, חשוב להבין את הלקוחות שלך ואת המבקרים שלך. אתם צריכים גם לכוון ליצור אתר שמספק את שתי המטרות האלה. אתה צריך גם לעקוב אחר אנליטיקה ומספר המבקרים לאתר שלך. זה חובה אם אתה רוצה שהאתר שלך יצליח בעתיד. זו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלך.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על קידומו של אתר בגוגל. עם זאת, חשוב להתמקד בחוויית המשתמש ובאופן בו האתר שלך בנוי. הדרך הטובה ביותר להגדיל את הסיכויים שלכם להרוויח כסף באתר שלכם היא להשתמש במנוע החיפוש המועדף על קהל היעד שלכם. תמונות טקסט הן הטובות ביותר עבור אלה שאין להם טלפון חכם. לאחר מכן, האתר שלך מוכן לקבל יותר תנועה.

קישורים מאתרים אחרים לאתרים שלכם – קישורים חיצוניים

דרך נוספת לקדם אתר בגוגל היא קישור לאתרים אחרים הקשורים לשלך. מנוע החיפוש יסמוך על אתר שיש בו יותר קישורים. קישורים נכנסים הם חשובים ב SEO כי הם מצביעים על החשיבות של האתר שלך. קישורים נכנסים גם עוזרים לגוגל להחליט איזה דפים לדרג. זה יעזור לאתר שלך לקבל את הראות הגבוהה ביותר. לייעל את האתר שלך כדי להגדיל את הפופולריות שלו.

אתם יכולים גם לקבל קישורים מאתרים אחרים כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל. בטווח הארוך, קבלת קישורים מאתרים אחרים תעזור לכם לדרג גבוה יותר בגוגל. בנוסף, האתר שלך יצטרך להיות אופטימלי עבור מנועי החיפוש השונים. באפשרותך להפוך את האתר שלך ליותר גלוי באינדקס מנוע החיפוש של גוגל אם הוא עדיין לא אופטימלי. הגש מאמרים חדשותיים או פרסומי בלוג אורחים כדי לייעל את האתר שלך למילות מפתח שונות.