איך לבנות אתר בוורדפרס

הפעם הראשונה בה יצירת אתר וורדפרס אינה קשה כמו שחושבים, וכשאתה צריך את זה, זה קל יותר ממה שחשבת. יצירת אתר MySQL או דרופל או יישום אינטרנט אחר לצרכים שלך היא קלה, אך לא קלה כמו שחלקם חושבים. בקיצור, כל מי שרוצה שיהיה לו אתר קל לתחזוקה והתאמה אישית גבוהה צריך ללמוד כיצד לבנות אתר וורדפרס. אם ברצונך ליצור בלוג או אתר אישי, תמצא כלים לניהול וקנה מידה מהיר של אתר הוורדפרס שלך, וכן כלים לתחזוקת האתר. עכשיו שאתה יודע לבנות אתרי וורדפרס, אין לך ברירה אלא לעדכן אותם בפוסטים ועמודים בבלוג.

אם ברצונך ליצור ערכת וורדפרס חדשה מאפס

לבצע שיפוץ משמעותי או אפילו לעצב ערכות נושא של וורדפרס לפרסום, בקר במדריך של מפתח WordPress ערכות נושא. ייתכן שתרצה גם לבחון כיצד לבחור את ערכות הנושא המושלמות של WordPress לאתר שלך. אם אתה צריך לבנות אתר עם אחד התוספים החינמיים ביותר של WordPress, כיצד לבחור נושא מושלם לאתר WordPress? לאחר שבחרתם ערכת נושא של וורדפרס תוכלו להתאים אישית את האתר שלכם במגוון דרכים, מפוסט פשוט בבלוג ועד לבלוג מן המניין.

לפני שנתחיל בשלבים לבניית אתר וורדפרס, עלינו קודם כל לבדוק מה הופך את WordPress לאופציה הטובה ביותר עבורך. להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בניית האתר שלך, החל מבחירת מארח אתרים ועד להחלטה אילו תוספי וורדפרס להתקין באתר.

לפני שתתחיל לבנות אתר עם וורדפרס, עליך לדעת מה המטרה והיעדים של האתר שלך. לפני שנלמד כיצד ליצור אתר וורדפרס למתחילים, ראשית אנו זקוקים לשם דומיין לאתר שלנו.

לחלופין, אתה יכול לרכוש שם דומיין מהספק שלך ואז לשלב אותו באתר הוורדפרס שלך. לאחר לחיצה אחת על התקנה עלינו לרשום את שמות הדומיינים שלנו ולזכות באותו ספק עבור דפי הוורדפרס שלנו.

אז זה יאפשר לך להסיר את התקנת WordPress שלך מהדומיין הראשי שלך

ומאפשר לעיצוב אתרי הוורדפרס החדש שלך לעבור לתחומים העיקריים. לאחר סיום עיצוב דפי האינטרנט החדש, תוכל להעביר את דפי הוורדפרס מתת-הדומיינים לתחום הראשי שלך באמצעות תוסף Migration.

תהליך זה מראה לך כיצד להקים אתר וורדפרס חדש ולאחר מכן להחליף את האתר הקיים שלך

אם אתה משתמש בכלי האתר SiteGround, אתה יכול לעקוב אחריו על ידי כניסה לחשבון האירוח שלך כדי להוסיף את אתר הוורדפרס האחרון שלך. תהליך זה של לקיחת דפי וורדפרס קיימים, יצירת אתר חדש ובניית משהו אחר.

אם אינך רוצה ליצור אתר באמצעות WordPress

עיין במדריכים שלנו לבניית אתרים דרופל וג'ומלה. מדריך זה מספק לך מדריך שלב אחר שלב כיצד ליצור אתר ב- WordPress Elementor באחסון וורדפרס כמו DreamHost. כדי לסכם את תהליך בניית האתר שלכם בוורדפרס, עליכם להגדיר את הוורדפרס שלכם ולהתקין את ערכת הנושא, להוסיף תוכן ועוד ועוד.

עכשיו אנחנו מתחילים בתצורה של תוכנת וורדפרס

כדי שתוכלו לבנות את האתר שלכם בפועל. לאחר התקנת וורדפרס, יהיה עליך לענות על השאלות הבאות: באיזה דומיין ברצונך להשתמש ובאיזה מדריך עליו להתקין וורדפרס באותו דומיין? חזור למדיום האחסון הראשי של מנהל הוורדפרס, בחר את שם הדומיין שלך, פתח את התפריט "מתקין בלחיצה אחת" ובחר "התקן את וורדפרס". לפני שתתקין בלחיצה אחת, רשום את שם הדומיין שלך ושכח שאתר הוורדפרס שלך מתארח אצל אותו ספק כמו האתר שלך.

אם לא

תוכלו להתקין את אתר הוורדפרס שלכם באותה ספריה כמו האתר הקיים שלכם. אם אתה משתמש בחבילת האירוח של DreamHosts וורדפרס, רשום את שם הדומיין שלך, הירשם לתוכנית אירוח והתארח בוורדפרס. אתה יכול לבנות אתר וורדפרס חדש באתר קיים כדי לשמור עליו בחיים בזמן שאתה בונה אותו.

אם תחליט לתת למישהו לעצב נושא מותאם אישית לאתר הוורדפרס שלך, עליך שיהיה מפתח בית שיוכל לעזור לך לבצע שינויים עתידיים. עליך להתקין ערכת נושא של WordPress ולעשות מספר התאמות אישיות לאיך שהאתר שלך נראה.

אתה יכול להשתמש באחד מתוספי הפורום בוורדפרס כדי ליצור אתר עם תכונות פורום דיון. אם אינך טכנאי ואתה זקוק לעזרה בבניית אתר הוורדפרס שלך, תוכל לבדוק את אתר וורדפרס בחינם.

כשאתה יוצר אתר עם WordPress

זה אידיאלי לבחור ספק אירוח המציע מארחים במיוחד עבור אתרי וורדפרס. חבילת וורדפרס מנוהלת היא למעשה הדרך הטובה ביותר להביא את האתר שלכם למארח וורדפרס מנוהל שיכול להיחשב מנוהל. הערה: באפשרותך להשתמש באחת משלוש השיטות הללו כדי להקים אתר WordPress חדש במארח האינטרנט הקיים שלך או להשתמש בספקי אירוח אתרים חדשים. אם אתה מחשיב שאתה בונה את אתר WordPress שלך, אתה יכול לבחור את תוכנית האירוח שלך בהתאם לצרכים שלך.