אם חיפשת קורס מקוון שמלמד אותך את טריקי המסחר בכל הנוגע לקידום מכירות באמזון, זהו יום המזל שלך.
ישנם קורסים רבים המבטיחים ללמד אותך כיצד לקדם באמזון אבל מה שמייחד את זה הוא שיש בו מדריך צעד אחר צעד לאסטרטגיות קידום מכירות באמזון.
קידום חנויות אמזון הוא קורס שנועד לעזור לך לקחת את החנות שלך לשלב הבא.
קורס זה ילמד אותך כיצד למצוא מוצרים רווחיים, ליצור חלון ראווה אטרקטיבי ולהגדיל את תעבורת החנות שלך כך שתשתלט על השוק. הכישורים שתלמדו בשיעור זה הם קריטיים לכל מי שרוצה למכור מוצרים באמזון.
הקורס מחולק לארבעה חלקים: שיווק, אסטרטגיות יצירתיות, בחירת מוצרים ויצירת תנועה.
חנות Apple, Barnes & Noble וחנות Google Play כולן דוגמאות טובות לקידום המוצר שלך בחנות. עם זאת, חנויות אלה מנוהלות על ידי מתחרים. לאמזון יש חנות משלה – חנות אמזון.
במאמר זה נחקור כיצד תוכל להשתמש בחנות אמזון לקידום המוצר שלך מהבית.
איך מוכרים אמזון?
כשוק מקוון, אמזון היא אחת החברות הצומחות ביותר בעולם. שווי השוק של החברה מוערך ביותר מ -500 מיליארד דולר.
לאמזון יש יותר מ -300 מיליון מבקרים חודשיים המשתמשים באתר לרכישת פריטים מקטגוריות כמו ספרים, מוזיקה, הלבשה ועוד. כשוק מקוון, אמזון היא אחת החברות הצומחות ביותר בעולם עם שווי שוק המוערך ביותר מ -500 מיליארד דולר.
כדי להתחיל למכור באמזון, עליך ליצור חשבון מוכר של אמזון ולרשום את המוצרים שלך בקטלוג אמזון. שלב זה כולל:
– יצירת חשבון ב- Amazon Seller Central
– הגדרת החשבון שלך עם המידע הדרוש כגון המיקום שלך, המלאי, התמחור ודרישות אחרות.
– העלאת פיד מוצרים המכיל את כל המוצרים שאתה רוצה למכור באמזון.
– קבלת אישור למוצרים שלך באמצעות תהליך האישור של Seller Central או על ידי פנייה לשירות הלקוחות של אמזון לקבלת עזרה.
– הגדרת אמצעי תשלום ושמירה של פרטי כרטיס האשראי לצורך קופה מהירה יותר בזמן הרכישה.
– סקירה ועריכה של כל רישומי המוצרים והתמחור שלך לפני שאתה יוצא לחיות איתם באמזון.
לאחר שתסיים, הגיע הזמן לקדם! עם קצת
אמזון היא האתר השלישי הכי מתוייר בארה"ב וקל למכור אותו באמזון.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להירשם כמוכר באמזון. לאחר שנרשמת, תוכל להתחיל לרשום את הפריטים שלך למכירה תחת שלוש קטגוריות: סחורה, מוצרים דיגיטליים או שירותים מקצועיים. כדי להציג פריט למכירה, יהיה עליך ליצור רישום מוצרים ולהעלות תמונות דיגיטליות של המוצרים או השירותים שלך. לאחר שהמוצר שלך הועלה בהצלחה לאמזון, תוכל להתאים אישית את המחיר ואת אפשרויות המשלוח.