כיצד לבחור את שירותי ה-IT המתאימים לעסק שלך

שימוש בשירותי IT יכול לעזור לעסק שלך להתנהל בצורה יעילה יותר, אבל אתה צריך לדעת איך לבחור את הטוב ביותר עבור העסק שלך. ישנם שלושה סוגים עיקריים של שירותי IT: תמיכת IT פעילה, שירותי רשת מנוהלים ומחשוב ענן. לכל שירות יתרונות וחסרונות שונים.

תמיכת IT פעילה

תמיכת IT אקטיבית עבור שירותי IT יכולה לעשות הבדל גדול לעסק של ארגון. זה יכול לשפר מערכות קיימות ולהוסיף מערכות חדשות כדי לשפר תהליכים עסקיים. ל-Active IT Support יש רקע בייעוץ ניהולי והיא תעבוד איתך כדי לספק פתרון IT איכותי המתאים ליעדים העסקיים שלך.

תמיכת IT אקטיבית עבור שירותי IT מספקת עזרה חיה ללקוחות ויכולה לכלול ביקורים באתר ושיחות טלפון. תמיכה מסוג זה ניתנת על ידי מומחים שיכולים לפתור בעיות במחשבים ובבעיות רשת, או שיכולים להתקין תיקוני אבטחה במחשבים שולחניים ובמודמים. הם גם מבטיחים שהיישומים פועלים כהלכה ונקודות הקצה מאובטחות.

תמיכה מרחוק באמצעות צ'אט בוטים, צ'אט ושיחות טלפון עשויה להיות זמינה גם עבור תמיכת IT פעילה. טכנאי תמיכה מרחוק עשוי להשתלט על המכשיר של משתמש כדי לתקן בעיה, או להשתמש בשיטת גישה מאובטחת כדי להתחבר למכשיר ממיקום מאובטח.

גורמים רבים יכולים להשפיע על איכות התמיכה שמספק ארגון. גורמים אלה כוללים הכשרה ופיתוח של צוות, גודל ארגוני ומספר ואיכות השירותים המנוהלים. מספר מחקרים חקרו את הגורמים הללו. באמצעות נתונים ממחקר אורך של שירותים באוסטרליה, חוקרים ביקשו לזהות אילו גורמים היו החשובים ביותר ליישום מוצלח של תמיכת IT Active עבור שירותי IT.

הממצאים העיקריים של המחקר הם שתמיכת IT אקטיבית לשירותי IT צריכה להיות מותאמת לצרכים של יחידים וחייבת להיות נתמכת על ידי צוות מיומן שיש לו מנהיגות בפועל בחזית. חשוב שכל העובדים יעברו הכשרה וקבוצות תושבים יוקמו על ידי ארגונים.

שירותי רשת מנוהלים

בחירת ספק שירותי רשת מנוהלים יכולה להיות השקעה מצוינת עבור העסק שלך. הם לא רק יספקו אבטחה רבה יותר, אלא הם גם יפחיתו את העלויות שלך וישפרו את הביצועים של הרשת שלך.

עסקים מרובי מיקומים צריכים להיות בעלי רמת חוסן גבוהה. רשתות מנוהלות יכולות לעזור. בנוסף, ניתן להגדיל אותם בקלות כדי להתאים לדרישות התנועה. זה חשוב במיוחד עבור חברות שמפרוסות טכנולוגיות חדשות. ניתן לבנות אותם גם מאפס, מה שמאפשר לעסקים את היכולת ליצור רשת שמתאימה לצרכים שלהם.

ספקי שירותי רשת מנוהלים מציעים מגוון רחב של שירותים, כולל שירותי תחבורה בסיסיים, רשתות וירטואליות פרטיות וחיבורי WAN מוגדרים בתוכנה. הם יכולים גם לנהל את התמיכה הטכנית והתחזוקה עבור הרשת שלך. שירותים אלה יכולים גם לעזור לך לשחזר נתונים שאבדו.

שימוש בשירותי רשת מנוהלים מאפשר לך להימנע מרכישת ציוד שאינך צריך, והוא גם עוזר לך לחסוך כסף בהעסקת מומחים טכניים. חלק מהספקים יכולים להציע שירותים סטנדרטיים בתעריפים אחידים.

לחברות רבות השוכרות ספק שירותי רשת מנוהלים יש גם גישה לטכנולוגיות חדשות. הסיבה לכך היא שלספק שלהם יש כוח קנייה משמעותי מול יצרני ציוד. יש להם את הכלים והתהליכים לנטר ולתחזק את הרשת שלך.

הם יכולים גם לספק מגוון תכונות, כולל המשכיות עסקית. זה מאפשר לפעולות שלך להמשיך גם כאשר הרשת שלך נפגעת. בנוסף, תהיה לך גישה למגוון רחב של כלי אבטחה, כגון אנטי-וירוס ותוכנות זדוניות, שיכולים לעזור להגן עליך מפני האקרים זדוניים.

בחירת ספק שירותי רשת מנוהלים יכולה לעזור לעסק שלך להפחית עלויות, לשפר את היעילות ולהאיץ את היישום של טכנולוגיות חדשות. הם יכולים גם לעזור בכל בעיות רשת ארגוניות שאולי יש לך.

שירותי טלפוניה

שימוש בשירותי טלפוניה כחלק מתשתית IT יכול לייעל את התקשורת. זה גם מאפשר תהליכים עסקיים יעילים יותר ושיתוף פעולה. טלפוניה יכולה לשמש לתקשורת קולית כמו גם לתקשורת חזותית ולתקשורת ניידת.

עסקים יכולים לבצע ולקבל שיחות דרך האינטרנט באמצעות שירותי טלפוניה. טכנולוגיה זו מאפשרת שיחות חינם או בעלות נמוכה באמצעות נקודות חמות של WiFi. שירותי טלפוניה מספקים גם קודקים מתקדמים של דיבור ואודיו.

שירותי טלפוניה יכולים לשמש כל חברה, ללא קשר לגודל. בחירה בספק הנכון תסייע להבטיח שחברה תוכל לענות על צרכיה. חשוב לבחור ספק המציע שירות לקוחות טוב, תמיכה טכנית מצוינת ויכול לפתור כל בעיה שתתעורר.

שירותי טלפוניה גם מאפשרים לעסקים לייעל את התפעול על ידי הפחתת עלויות התחזוקה וביטול הצורך בשטחי משרדים פיזיים. שירותי טלפוניה יכולים גם להגדיל אותם הנתונים שלך.

אימות רב-גורמי (MFA), הוא תכונת אבטחה חשובה נוספת. המשמעות היא שעליך לעשות יותר מאשר רק להזין את הסיסמה שלך כדי לגשת לגיבוי שלך. זה חשוב במיוחד לגיבוי נתונים רגישים.

לבסוף, היו מודעים להונאות הנדסה חברתית. גיבוי בענן יכול להפוך אותך לפגיע בפני תוכנות זדוניות והתקפות דיוג. חשוב ליידע את המשתמשים כיצד להימנע מבעיות אלו. ודא שהעובדים שלך מעודכנים היטב לגבי הונאות דיוג וכיצד להתאושש מהן.

שחזור נתונים מגובים

לעסקים חייבים תוכנית גיבוי ושחזור. בלעדיו, עסקים נמצאים בסיכון לאובדן נתונים והשבתה. אובדן נתונים יכול להתרחש מסיבות רבות, כולל הפסקות חשמל ותקלות בציוד, טעויות אנוש וטעויות אנוש. עותקי גיבוי של נתונים חשובים על מנת להתאושש מאירועים בלתי צפויים.

גיבוי יכול להיות מקומי או מחוץ לאתר. קלות השחזור תהיה תלויה במיקום הגיבוי. לדוגמה, גיבוי מקומי עשוי להימשך שעות, בעוד שגיבוי מחוץ לאתר עשוי להימשך דקות. בהתאם לגודל העסק שלך, עותקי גיבוי עשויים להיות מאוחסנים במקומות שונים.

לקוחות יגבו בדרך כלל את הנתונים שלהם וישחזרו אותם באמצעות לוח הבקרה של ספק השירות, או באמצעות דפדפן אינטרנט. ניתן ליצור עותק גיבוי גם באופן ידני. סוג גיבוי זה שימושי בעת העברת נתונים למכשיר חדש, או בעת העברת נתונים בין מכשירים.

מערכת הגיבוי והשחזור אמורה לאפשר לך לתזמן גיבויים ולהגדיר התראות על שטח דיסק נמוך. זה גם צריך להיות קל לשימוש. חוץ מזה, זה צריך להיות סביר ובמסגרת התקציב שלך.

ניתן למצוא את סמל הגיבוי המחובר בשורת המשימות שלך. לחץ על סמל גיבויים ובחר את הגיבוי שברצונך לשחזר.

בעת שחזור גיבוי, אתה יכול לבחור את הגרסה המדויקת של הקובץ, או שאתה יכול לחפש שם קובץ חלקי. אתה יכול גם לחפש כוננים ספציפיים. אתה יכול גם לבחור שכבת מופע שונה מהמקור.

שחזור נתונים יכול להתבצע באופן מיידי או לתזמן על ידי משתמשים. הגיבוי שנבחר ישנה את הסטטוס שלו משחזור לשחזור.

עֲלוּת

העלות ארוכת הטווח של שמירת הנתונים בענן היא גם גבוהה וגם לטווח קצר. זה רעיון חכם להשתמש בענן כדי לגבות נתונים, אבל ארגונים צריכים להיות זהירים לא להוציא יותר מדי.

עלויות הגיבוי בענן נוטות לעלות ככל שכמות הנתונים המאוחסנת גדלה. שמירת הנתונים בענן היא גם יקרה מכיוון שלארגונים יש פחות שליטה על הנתונים.

גיבוי בענן דורש העברות נתונים גדולות דרך האינטרנט. כתוצאה מכך, מהירות הגיבויים יכולה להוות בעיה. אם הנתונים מגובים במהירות איטית יותר, ייקח יותר זמן להתאושש.

גיבוי בענן דורש גם שימוש בתמיכה של צד שלישי. ייתכן שיהיה צורך לשלב שירותי גיבוי בענן עם סביבות וירטואליות ושרתים מקומיים. משמעות הדבר היא שארגונים צריכים להיות בטוחים ללמוד על החומרה והתוכנה שבהם משתמש ספק השירות.

אבטחה היא היבט חשוב בגיבוי בענן. ספקי גיבוי בענן חייבים לחשוף את השיטות והשיטות שבהן הם מגנים על הנתונים. כמו כן, עליהם לחשוף את אמצעי האחסון בו נעשה שימוש. שירותי גיבוי בענן עשויים לכלול הצפנה לאורך כל התהליך.

עלות הגיבוי בענן משתנה בהתאם לספק, כמות האחסון בשימוש, מספר המשתמשים ותוכנית השירות. תוכניות חינם זמינות בדרך כלל עם שטח אחסון של 2GB עד 5GB. תוכניות בתשלום טיפוסיות נעות בין 5TB ל-10TB. תכונות נוספות יכולות להשפיע גם על מחיר הגיבוי בענן.

לשירות הגיבוי בענן יש משימות ניהול רבות המטופלות על ידי הספק. חלק מהספקים מציעים הנחות עבור התחייבויות לטווח ארוך. הנחות אלו יכולות לעזור לארגונים לשמור על עלות גיבוי בענן נמוכה.

נכתב בשיתוף גלובל נטוורקס